Match 1 
10/12 - 2015
Chappaqua, New York
Min första match så var väldigt nervös. Vi hade ett Skypesamtal men tror vi båda kände att vi inte var rätt match. 
 
Match 2
11/12 - 2015
Lafayette, California
Har haft en intervju med deras nuvarande au pair samt med mamman och dottern. Skulle haft en intervju till men när jag frågade om när det passade för dem, fick jag några dagar senare reda på att de redan matchat med en annan au pair. 
 
Match 3
16/12 - 2015
Robinsville, New Jersey
Tog bort familjen från min profil då de hade väldigt många regler och mamman ville ha saker och ting gjorda på sitt sätt -  jag hade aldrig kännt mig trygg i denna familj.
 
Match 4
21/12 - 2015
Middletown, New Jersey
En familj med tre äldre barn som var väldigt aktiva. Kände att det inte var rätt match för mig så tackade nej. 
 
Match 5
23/12 - 2015
Atlanta, Georgia
Vi hade aldrig någon mejlkontakt då vi båda nog insåg utifrån våra profiler att vi inte var en match.
 
Match 6
28/12 - 2015
Dover, Massachusetts
Fick en mejl av mamman som ville boka Skypemöte men tackade nej då jag fortfarande är intresserad av match 2 och skulle ha ett skypemöte med match 2 snart. 
 
Match 7
28/12 -2015
Swampscott, Massachusetts
Mamman var från Sverige och de ville att jag skulle prata svenska med barnen så jag tackade nej då jag vill uppleva den amerikanska kulturen och förbättra min engelska.
 
Match 8
28/12 -2015
Rockville, Maryland
En familj som kikade på min profil.
 
Match 9
2/1 -2016
Manhasset, New York
Vi bokade Skypemöte som aldrig blev av vilket är tråkigt för var intresserad av familjen.
 
Match 10
4/1 - 2016
Arlington, Virginia
På grund av deras hektiska livsstil kände jag att vi inte var en match så jag tackade nej.
 
Match 11
5/1 - 2016
Bryn Mwar, Pennsylvania
Lite lustig att denna familjen blev en match då de skriver i sin profil att de vill ha en au pair som kan prata franska med barnen. Tror de endast kikade på min profil då jag inte hört något från dem.
 
Match 12
8/1- 2016
McLean, Virginia 
Gjorde ett litet glädjehopp när jag läste i deras profil. Vi hade ett Skypemöte och jag blev helt såld. Familjen hade kvar mig i sin profil och ville ha ett till möte lite längre fram. Familjen valde dock att släppa min profil fyra dagar senare då jag har mest barnerfarenhet med barn från 6 till 11 år och deras barn är 2 och 5. Synd då jag verkligen tyckte om familjen!
 
Match 13 (MIN FAMILJ!)
13/1- 2016
Katonah, New York
Son, 11 år och dotter 9 år i år. Har haft ett Skypemöte med pappan och han sa i slutet av mötet att han tycker att jag är en bra match till deras familj. Blev väldigt glad att få höra det då jag gärna blir deras Au pair. 
 
Match 14
17/1-2016
Severn, Maryland
Tre pojkar mellan åldrarna 8-12 år samt två hundar! Skypade med mamman samma dag och blev positivt överraskad. Hon har haft mig som favorit i över två veckor men aldrig kunnat matchas då jag blivit matchad med andra familjer så fort jag kommit ut i matchningspoolen. Hon har låst min ansökan i hennes profil.

Match 15
25/1-2016
Connecticut, New York 
Blev matchad med familjen då jag försökte bli matchad med match 13 igen. Det var alltså då jag redan bestämt mig för vilken familj jag ville ha. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej