Sprang ut för att ta en vårbild till detta inlägg och visst är de små bladknopparna bevis nog. Här äntligen listat ut hur jag ska få maximerad kvalite på bilderna för er som läser bloggen via mobilen och ännu bättre kvalite för er på datorn.
 
Idag var dagen då jag för sista gången åkte till Alingsås, det känns så himla bra. Högskoletiden har varit väldigt mycket upp och ner känsomässigt, visserligligen har tvåan varit mycket roligare och lättare än ettan men det har inte varit den roligaste tiden i mitt liv. Nu återstår det bara en grupp- och individuell inlämning sedan är jag helt klar med studierna för nu. Som jag längtat efter detta! I flera år har jag drömt mig bort till dagen då jag börjar leva mitt liv och uppfyller mina drömmar och nu är det så nära. 
 
Förra veckan på fredagen landade mitt visum i brevlådan så nu är nästan allt klart innan avfärd. Idag är det 45 dagar kvar! Jag har börjat inhandla mina presenter till värdfamiljen och om några veckor ska Cultural Care ha bokat mina flygbiljetter. Även Londonresan närmar sig med stormsteg, tänkte lägga upp fyra blogginlägg för varje dag i London när jag kommit hem sen. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej