"Är alla sex Harry Potter och den flammande bägaren utlånade?"
Bibliotekarien knapprar på sin dator och nickar. Jag visste att Harry Potter böckerna var omtyckta men att alla böckerna är utlånade samtidigt gjorde mig för sekunden förtvivlad. Jag vill ju kunna fortsätta läsa nästa bok nu! Som tur är kan man beställa hem boken från ett annat bibliotek.
 
Av alla böcker jag läst har det har aldrig blivit av att jag läst Harry Potter serien. Jag kände att det var på tiden så för några veckor sedan lånade jag de två första böckerna och WOW de är fantastiska! Så fort jag haft tid över har jag läst, det har till och med gått så långt att jag gått och lagt mig vid nio för att kunna läsa ännu mer. Har även köpt alla filmer så jag kan se filmen till respektive bok...
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej