Klockan sju gick jag upp den 27 November, eller som dagen numera kallas Black friday, för att ta bilen till Ica Maxi. De hade nämligen Marshall Major hörlurar för 299 kr, som för övrigt kostar 799 kr på Teknikmagasinet. Jag har sedan tidigare en Marshall Stanmore högtalare som jag uppskattar högt och hörlurarna gjorde mig inte besviken. 
 
 
Jag har även hunnit läsa mig fram till sista boken i Harry Potter serien! Hela hösten har präglats av magi tack vare denna fantastiska serie. Jag och min vän ska även i ren Harry Potter anda åka till London nu i vår för att gå på museet, dricka houngsöl, strosa runt på gatorna och dricka te (OCH köpa en trollstav så jag kan gå runt i huset och säga Accio hela dagarna ;). 
 
 
Förra söndagen åkte tomtar och julbelsyningen fram och för att öka julstämmningen ytterligare doftar mitt rum kanel (underbart gott!) och högtalaren spelar julmusik dagarna i ända. 
 
 
Mamma har även hittat mitt vaccinationspapper som lång i en hylla under trappan i min broders vacciontionsbok. Riktigt bra gömställe! Har även suktat efter en världskarta hela hösten för att kunna sätta nålar på de platser jag varit. Och rätt som det var hade jag två i min besittning. Jag köpte en ram som är 92 x 62 cm på IKEA, började jobba och sen efter jobbet kom jag på att jag cyklar ju hem. Haha! Så jag fick binda ramen som ett paket och hålla den medan jag cyklade, inget jag rekommenderar. 
 
 
OCH min ansökan är äntligen klar! Ska dock vänta med att skicka in den då December kommer att bli en hektisk månad och i början av Januari är tentaperioden, så känns opassande att börja matchningsprocessen nu. Ska även filma in filmen om mig nu i helgen. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej