Är super taggad inför Stockholm imorgon! Staden har en speciell plats i mitt hjärta och jag har varje år åkt dit minst en gång för att stora runt på Drottninggatan och känna av pulsen. 
 
De saker som jag packat ner i väskan är:
Vattenflaska - Älskar storleken på flaskan, den tar ingen plats i väskan och har hållt i ett halvår nu.
Iphone & Hörlurar - Tänkte lyssna på några podcasts, musik och Youtube klipp under tågresan.
Pass & viktiga papper - Till visumansökan.
Plånbok - Köpt förra året på River Island.
Tuggummi 
Nyx butter cream gloss i färgen Creme Brulee
Burt's bees orginal 
 
De papper som jag behöver till besöket på ambassaden är:
- DS-160
- DS-2019
- SEVIS
- Pass
- Kvitto på betald visumavgift
- Personbevis 120 - Alla relationer
- Extra framkallat foto på fotopapper
- Proof of funds
- Bokingsbekräftelse på inbokad intervju
Jag har lagt dem i en mapp med markörer på så att det är lätt att hitta rätt papper när jag väl är där. 
 
Tåget avgår 05:20 från Jönköpings resecentrum så det kommer bli en tidig morgon, skönt dock att det är tåg då det går fortare än buss. Intervjun på ambassaden är bokad vid 10:30, men jag har läst om att väntetiden kan vara lång så får se hur lång tid det tar. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej