I söndags började jag rensa i gaderoberna för att ge plats till min bror som ska flytta in i mitt rum när jag flyttat ut. Trots att jag rensade mitt rum tre gånger under förra året fanns det kvar saker som jag inte har någon användning för. Det är helt otroligt vad skräp jag sparat på! Bland annat skokartonger, söndriga jeans och torkade pumpafrön. Under måndagen begav jag mig till polisstationen för att beställa ett nytt pass så att jag kan börja med min visumansökan. På vägen hem gick jag förbi vårdcentralen för att göra hälsoundersökningen men det fanns ingen läkare på plats, så det blev att jag bokade in en tid nästa vecka istället.
 
Har läst Den femte vågen som jag rekommenderar starkt! Den är även bioaktuell så funderar på att se den någon dag under nästa vecka. Glädjer mig även åt alla bra tvprogram och serier som går nu: 
Måndag - När & Fjärran och serien Sex&Drugs&Rock&Roll
Tisdag - Parneviks
Onsdag - Arga snickaren VIP
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej