Det känns super mega bra! 
 
Att jag matchats med drömfamiljen har nu börjat landa och jag drömmer mig bort till dagen då jag reser iväg. Insåg att min värdfamilj som blev match nummer 13 matchades med mig den 13:de januari, mitt nya turnummer kanske?
 
Vad är det jag ska göra de kommande tre månaderna?
Det är en hel del papper som måste skrivas på och skickas in och idag har jag skrivit klart min ansökan om internationellt körkort. Appråpå körkort så kommer jag att få ta ett nytt körkort i USA då delstaten New York kräver det när man bor där i mer än 60 dagar. Utöver allt pappersarbete har jag bokat en Londonresa mellan den 2:a till 5:e april med en vän. Vi har alltid pratat om att vi vill åka dit men det har aldrig blivit av så det får blir som en avskeds- och fira vännens födelsedag i förtid - resa. Det är även passande då min värdpappa är från England, så det känns bra att jag kommer ha besökt hans hemland innan jag flyttar in hos dem!
 
Förövrigt är min plan att jag ska ha så roligt som möjligt de sista tre månaderna i Sverige och träffa mina vänner så mycket jag kan. Det känns skönt att se ett slut på det jag som varit min vardag i många år, att få byta jobb, sluta skolan och flytta hemifrån. Det känns som att det äntligen är min tur att få göra det jag alltid drömt om. 
 
P.S. Notera min nya kategori "Inför USA" 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej